Oldalak

péntek, június 9

Edvina medálok

Az úgy volt, hogy pakolgattam a gyöngyeimet, hogy minden dobozban legyen, ne szanaszét. Ugyanis költözünk a nyáron és jobb lenne nem elveszíteni ezt azt a kincseimből :) És a kezembe akadt egy szép nagy rivoli. Forgattam, tetszett a csillogása és megjött a kedvem egy kis fűzésre. Az első kísérletezések eredménye tetszett, de éreztem, hogy lehet benne buktató, így megfűztem más színnel is.
 Ő volt az első!
 Ő lett a második!
Aztán észrevettem a másodikon egy hibát (a képeken nem látszik, mert hátul van) és nem bírtam ki, le kellett bontani. De a gyöngyök itt ültek az asztalomon és hát félő, hogy elvesznek, össze kell őket fűzni egybe ;) Így megszületett a második generációs Edvina. Ez talán még jobban tetszik.

Minták: Edvina és Edvina1 már a TisziGyöngyben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése