Oldalak

vasárnap, április 1

Kapszulás (carrier bead) karkötő :)

Az úgy volt, hogy amikor a kék 3szöges nyakláncot fűztem, várni kellett egy méretpontosításra. Én viszont fűzni szerettem volna, így gondoltam fűzök egy csík peyote-ot és csak lesz belőle egyszer medál vagy nyaklánc vagy akármi :D De mivel nem találtam számomra kedvező mintát, ami kihívás lett volna arra az 1-2 órára amit fűzéssel akartam eltölteni, ezért terveztem magamnak egyet. 
A hiba az, hogy az előző kapszulás ékszereimről számoltam le a méretet és az egy hangyapöttynyit kisebb, mint az akril carrier gyöngy. Vagy csak a teteje nem annyira éles és emiatt jobban áthajlik a minta. Sikerült összevarrnom a csík két végét, de azért jobb lett volna plusz 2 sor és nem kellett volna az utolsó és első sort megerősítve át meg át mennem amikor összefűztem őket. Tehát, ha felhasználod a mintámat, akkor erre figyelj.
A várakozás alatt megfűztem 3 ilyen csíkot és akkor már tudtam, hogy karkötőt akarok csinálni belőle. Nem mondom, hogy nem haragudtam magamra, mire befejeztem... pont ezért lett ilyen kiskezüeknek való a karkötő :D Már nem volt türelmem még 2 csíkot megfűzni. 

15 centis csuklóra jó, gumis karkötő. Könnyen fel és lehúzható darab. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése