Oldalak

szerda, június 14

Cornelian Star gyöngyös karkötő

Pár hónappal ezelőtt az egyik gyöngyös lány (Domján Dia) jelentkezett egy játékra a Preciosa Facebook oldalán. A játék során ajánlania kellett valakit és az ajánlottak között a Preciosa kisorsolt 1-1 csomag ajándékgyöngyöt. Szerencsés voltam és nyertem :) 
Sokáig nem tudtam mit kezdeni a gyöngyökkel amit kaptam, mert nem szabályos gyöngyfajta és színeiben sem az amihez azonnal nyúlok. De a hétvégén a legkisebb fiam kedvet érzett egy kis gyöngyfűzéshez és neki meg pont a kedvenc színe. Ezért megkérdezte, hogy "játszhat-e" vele. 
Igent mondtam!

Ezek után gyorsan ki kellett találni, hogy mi legyen a végeredményből. Persze, nem volt türelme hosszan csinálni, de már nagyon kíváncsi volt, hogy mi lesz belőle, így engem sürgetett a befejezéssel. Tegnap este befejeztem :)


Törökhorgolás lett és karkötő :) Nekem is és a kisfiamnak is tetszik.

1 megjegyzés: