Oldalak

péntek, május 27

Sanel medálok

Tegnap duplán mérgelődtem egy sort a törött gyöngyeim miatt. Először elkezdtem fűzni egy új mintát, aminél akkor jöttem rá, hogy a szirom teteje nem teljes, amikor már a medálakasztót akartam rávarrni. Itt láthatjátok is, a kicsit csámpás medálon, amit azóta szétvágtam. A jobb oldali sarok felé néz a törött szirom.
Aztán elkezdtem keresni másik rivolit, hogy újrafűzzem a medált. Persze, a dobozomat az asztal szélére tettem és egy óvatlan mozdulattal ez lett. A szívem megállt egy pillanatra, hogy utána sírva induljon újra. Egyelőre nem volt erőm átnézni, hogy mi marad és mi megy a kukába. Csak felmarkoltam, vissza a dobozba és elsüllyesztettem. 
Szerencsére a baleset előtt már kiválasztottam egy rivolit, amit végül a mostanában kedvenc színeimmel fűztem meg. Kellett a lelkemnek egy kis simogatás na :) 

 Szóval a hétvégi programom is megvan: mintagyártás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése