Oldalak

csütörtök, október 6

Karkötők

Ezt az elsőt a tanfolyamok miatt fűztem. Ugyanis kiderült, hogy minden Endless karkötőm elpárolgott itthonról. :)

Őt meg ma és tegnap és tegnapelőtt fűztem. De tényleg. Tegnapelőtt eszembe ötlött egy forma amit meg akartam valósítani. Nem sikerült. Annyiszor bontottam, hogy már nem is tudom megmondani. Végül ő lett, ez a kis kócos... de nem olyan (messziről sem) mint ami az eszembe volt. Már nekiálltam a párjának, ami talán nem lesz ennyire kócos. De az sem az eredeti terv szerint készül. A tervet majd lerajzolom és egyszer nekiesek megint. :) Ja, ennek a neve Lizandra... 


11 megjegyzés:

  1. Son muy bonitas las dos ,aunque a la azul se me van los ojos.Bss

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a piros kari neve :) Szép lett mindkettő, gondolom te sem unatkoztál az elmúlt napokban :D

    VálaszTörlés
  3. Hú az első karkötő isteni jó! És szerintem a borzaska se lett kutya!:)

    VálaszTörlés
  4. Jó színei vannak ennek a borzasnak. Olyan gesztenyefalevél ősszel...
    Hajni, ha szépen megkérlek leírod az endless menetét nekem e.mailben? Tudom a heringet, csak azt mondd meg nekem, hogy hány és milyen (mekkora) szem egy öltés. De ide is írhatod, ha úgy akarod... Légyszi, köszi. Puszi.
    pankacs@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Guauuuuuuuuuuu, Maravillosos...preciosos....

    VálaszTörlés
  6. Kócoska nagyon tetszik! Az endlesst én is szeretem, mert nagyon haladós. Ez is gyönyörű darab lett!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Hajni, most már más szemmel nézem az endlesst!

    VálaszTörlés
  8. The red one is awesome! The herringbone bracelet has an interesting pattern :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépek!Kaptál tőlem valamit! Részletek a blogomban! http://annaekszer.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!
    Szuper lett a "kis kócos"!

    VálaszTörlés