Oldalak

kedd, május 5

Megkaptam a takarót Diától

Itt egyben az egész. Már amennyire a helyszűke miatt sikerült. :) Akkora a takaró, hogy még én is simán be tudnám takargatni magam vele. :D És isteni puha. :D Már most elirigyeltem a nagyfiamtól. ;) És kaptunk ajándékot is. A közelebbi képen jobban látni, hogy milyen édes ajándékok jöttek Diától!! Bence kapott egy párnát a takaró mellé. :) És én (idézem Dia levelét), hogy ne mindig csak a gyerekek kapjanak ajándékot: egy ollóőrt és egy ollótartót!! Olyan aprólékos keresztszemekkel kihímezve hogy én nem is látom a fonalat!!! Egyszerűen csodálatos. :) Ja, és mindegyikbe bele van hímezve a H-betű. :D Tehát az enyém!!!! :D Köszönjük Dia!!!
Az ő blogján is láthattok csodás képeket ezekről!! :)
Hogy én mit adtam cserébe? AZ még legyen egy darabig titok. :) Ígérem mutatni fogom. :)

2 megjegyzés:

  1. Használjátok egészséggel és már alig várom a következő fantasztikus cserénket :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Használjátok egészséggel! Meseszépek!!!

    VálaszTörlés